Sayfalar

31 Temmuz 2013 Çarşamba

Biberiyeli Patates

Daha önce de dedim, patates gerçekten süper bir malzeme, hem çok ucuz, hem her yerde bulunabiliyor, hem de çok kolay tariflerle çok güzel sonuçlar veriyor.

Bu çok basit tarifim de patatesle etlerin yanına eşlik edecek güzel bir lezzet.

Malzemeler:

-Kişi başı 2 adet orta boy taze patates
-bir kaç dal taze biberiye
-2-3 çorba kaşığı zeytinyağı
-tuz, taze karabiber

Öncelikle, patateslerimi çok iyi temizleyip, kabuklarını soymadan yaklaşık 10 dakika kadar haşlıyorum. Sonrasında patatesleri ortadan enine ikiye kesip, bir tavada kızdırdığım zeytinyağının içerisine kabukları dışarı bakacak şekilde yerleştiriyorum.


Ara sıra çevirerek, kabuk kısımlarının da kızarmasını sağlıyorum. Son aşamada tuz, karabiber ve biberiye yaprakları serpip, biberiyeler yanmadan hızlıca tabağa alıyorum. Bu kadar basit...


Afiyet olsun!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder